Klient – oznacza osobę fizyczną, która ukończyła 18 lat, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która spełnia wymagania opisane w Regulaminie wizyt i korzysta z Usługi.
Dziecko/osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Salonu za zgodą rodzica/opiekuna prawnego.
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin wizyt, sporządzony i stosowany przez Usługodawcę.
Salon – oznacza lokal, w którym Usługodawca wykonuje zabiegi i świadczy usługi.
Usługa/Zabieg – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta, określoną w § 4 niniejszego Regulaminu wizyt.
Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie, którą stanowi procentowo określona kwota Zabiegu, szczegółowo opisana w § 5 niniejszego Regulaminu.
Usługodawca – Ewa Grzeszczuk, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Ewa Grzeszczuk pod adresem ul. Opawska 55/2 47-400 Racibórz , NIP: 6912418502, zgodnie z dokumentem wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Dane kontaktowe: adres e-mail: kontakt@ukoi33.pl
Konsument – osoba fizyczna zawierająca umowę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
§2. Postanowienia ogólne
Godziny otwarcia Salonu: – od poniedziałku do piątku od 9 do 20. W soboty i w niedziele Salon jest nieczynny; – w dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy Salon jest nieczynny; – za zgodą Pracownika Salonu istnieje możliwość dopasowania godzin wizyty Klienta do jego indywidualnych potrzeb.
Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do zabiegu.
Zakup usługi oferowanej przez Salon jest równoznaczny ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z zabiegu lub innych produktów oferowanych przez Salon oraz akceptację warunków Regulaminu.
§3. Klienci
Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną pisemną zgodą obojga opiekunów prawnych lub wyłącznego opiekuna, lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia.
Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonego zabiegu oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.
Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Zabiegu.
§4. Pracownicy
Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym przez nich stanowisku, jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty i zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
Pracownik przed przystąpieniem do Zabiegu, zobowiązany jest sprawdzić stan swojego stanowiska pracy i zadbania o posiadanie zapasu materiałów jednorazowych i ochronnych oraz wysterylizowanych narzędzi.
Pracownik, przed przystąpieniem do Zabiegu, jest zobowiązany do dokonania dezynfekcji stanowiska, rąk i przedramion do wysokości łokci oraz narzędzi wielokrotnego użytku. Te same czynności pracownik wykonuje w czasie zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość oraz po zakończeniu Zabiegu.
Pracownicy Salonu zobowiązani są utrzymać dłonie i paznokcie w takim stanie, aby zminimalizować ryzyko zadrapań i skaleczeń.
Pracownicy Salonu są zobowiązani do upięcia włosów, tak by zminimalizować ryzyko przedostania się ich w obszar wykonywania Zabiegu.
Pracownicy Salonu są zobowiązani do przestrzegania przepisów BHP i ppoż.
§5. Świadczone usługi
Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia czy ze względu na wiek, stan zdrowia, przebyte choroby lub tryb życia albo inne czynniki (np. ciąża, rozrusznik, przyjmowanie określonych leków itp.) nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. Wywiad zostaje przeprowadzony zgodnie z kartą wywiadu, która jest dostępna w siedzibie Salonu.
Klient jest obowiązany do nieposiadania w czasie zabiegu jakiejkolwiek biżuterii oraz wyłączenia urządzeń elektrycznych mogących zakłócić działanie wykorzystywanego do zabiegu sprzętu.
Klient przed wykonaniem zabiegu zostaje powiadomiony o przeciwwskazaniach oraz skutkach ubocznych, jakie zabieg może wywołać, jak i zaleceniach pozabiegowych.
Przystąpienie do zabiegu jest jednoznaczne z oświadczeniem Klienta o akceptacji ryzyka jakie zabieg lub jego powikłania mogą spowodować.
Klient w trakcie zabiegu ma obowiązek powiadomienia Pracownika o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do dalszego przeprowadzenia zabiegu.
Jeżeli taki sam lub podobny rodzajowo zabieg stanowi kontynuację w ramach określonej serii, to Klient każdorazowo przed przystąpieniem do kolejnego zabiegu ma obowiązek poinformować Pracownika o swoim stanie zdrowia oraz skutkach jakie wywołał poprzedni etap zabiegu.
Pracownik ma prawo odmówić wykonania lub kontynuowania zabiegu jeśli: w jego ocenie zachodzą wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa zdrowia lub życia Klienta przy przeprowadzeniu zabiegu; Klient jest pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających; Klient zachowuje się w sposób wulgarny lub agresywny; zakończenie zabiegu może nastąpić po godzinie zamknięcia Salonu.
§6 Rezerwacja wizyt, zawarcie umowy:
Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty stacjonarnie w Salonie, telefonicznie pod numerem telefonu 501 461 100, e-mailowo na adres kontakt@ukoi33.pl lub bezpośrednio przez aplikację Booksy.
Rezerwację uważa się za dokonaną jedynie w przypadku potwierdzenia jej drogą e-mail, za pomocą sms lub w rozmowie z Pracownikiem Salonu.
Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie lub odwołanie terminu na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta.
W przypadku spóźnienia Klienta Salon zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu świadczenia usługi, z jednoczesnym utrzymaniem pełnej ceny za świadczoną usługę, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut do anulowania rezerwacji i niewykonania zabiegu.
W przypadku opóźnienia się zabiegu z przyczyn leżących po stronie Pracownika Salonu, żaden z etapów usługi nie zostanie skrócony.
Salon zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym Klient zostanie poinformowany przed upływem 24 godzin od terminu zabiegu, za wyjątkiem sytuacji losowych i niezależnych od Pracownika Salonu, gdzie termin 24 godzin może być niedochowany.
W przypadku braku odwołania zarezerwowanego terminu zabiegu przez Klienta w ramach karnetu zabiegowego przed upływem 24 godzin przed zabiegiem, zabieg ten uznaje się za wykonany. Odwołanie zabiegu może nastąpić poprzez powiadomienie telefoniczne, sms lub drogą mailową. Próba połączenia telefonicznego musi być skuteczna, tzn. odebrane połączenie telefoniczne przez pracownika UKOI 33 SKIN CONCEPT, gdzie dany zabieg został zarezerwowany. W przypadku braku możliwości połączenia telefonicznego lub sms należy przesłać mail na adres: kontakt@ukoi33.pl. Nieskuteczne próby kontaktu nie będą uznane.
Karnety zabiegowe ważne są 6 miesięcy od daty zakupu. Za wyjątkiem karnetów zabiegowych objętych akcjami promocyjnymi.
§7 Płatności:
Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
Cennik Zabiegów jest dostępny w Salonie i na stronie internetowej Usługodawcy. Cena Zabiegu jest ceną brutto.
W Salonie udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
a) Płatność gotówką w kasie;
b) Płatność kartą płatniczą;
c) Wcześniejsza płatność przelewem;
d) Płatność BLIK.
Płatność w przypadku Pakietu Zabiegów pobierana jest w pełnej wartości w momencie potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Usługodawcę.
Pakiet zabiegów jest ważny przez określony czas i dedykowany jest dla konkretnej osoby wskazanej przez Klienta. Po terminie ważności nie ma możliwości przywrócenia ważności.
Pakiet zabiegów nie może być wymieniony na środki pieniężne lub kosmetyki.
W Salonie dostępne są także Vouchery, płatne z góry, uprawniające do skorzystania z określonych zabiegów w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu Vouchera.
Voucher nie może być wymieniony na środki pieniężne lub kosmetyki.
§8 Reklamacje:
Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu/Usługi lub jego efektów. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w Salonie w dowolnej formie.
Klient ma prawo złożyć reklamację z tytułu świadczonej przez Salon usługi w terminie do 7 dni od daty wykonania usługi lub wystąpienia niepożądanych efektów.
Reklamację składa się w formie pisemnej osobiście w Salonie lub listem poleconym za pośrednictwem placówki pocztowej.
W treści reklamacji należy podać datę oraz opis świadczonej usługi, imię i nazwisko Pracownika, który wykonywał usługę, opisać zarzuty, załączyć fotografię miejsca, gdzie niepożądany efekt wystąpił (lub dokumentację medyczną), jak i przestawić dowód płatności za usługę.
§9 Postanowienia końcowe:
Za wszelkie szkody powstałe w Salonie w wyniku działania lub zaniechania Klienta lub innej osoby przebywającej na terenie Salonu odpowiada bez ograniczeń sprawca lub opiekun prawny/ustawowy sprawcy, który wywołał szkodę.
Właściciel Salonu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy oraz inne przedmioty pozostawione na terenie Salonu.
Na terenie Salonu panuje zakaz nagrywania wizerunku i głosu oraz fotografowania Pracowników albo innych osób przebywających na terenie Salonu, bez ich wcześniejszej zgody oraz nagrywania lub fotografowania sprzętu wyposażenia Salonu bez zgody właściciela pod rygorem kary finansowej do kwoty 10.000 zł
Udostępnienie danych osobowych przez Klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Salon zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883 z póź. zm.) .
Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Salonu są zobowiązane przestrzegać niniejszego Regulaminu i stosować się do sugestii Pracowników. Klient korzystając z usług Salonu jednocześnie oznajmia, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem. Za naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu uważa się również działania lub zaniechania zmierzające do jego obejścia.
Niezastosowanie się przez Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenia nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań albo zatajenie okoliczności wymaganych w wywiadzie skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonaną usługę przez Pracowników i właściciela Salonu.
Każdy Klient ma prawo do wglądu do Regulaminu na stronie Usługodawcy, Cennika usług na stronie Usługodawcy oraz swoich kart wywiadu po uprzednim zgłoszeniu w siedzibie salonu ul. Opawska 55/2 47-400 Racibórz.
Wszelkie sprawy nieuwzględnione w Regulaminie będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony sporu.
W sprawach nieuregulowanych w regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.
Właściciel Salonu zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 17.01.2024 roku.